Straipsniai

2016-10-25

Aerobika – viena populiariausių sporto šakų, ypač tarp moterų. Šiandien pasaulyje suskaičiuojama daugiau nei 30 aerobikos programų ir šis skaičius kasmet vis didėja. Aerobikos mados nuolat keičiasi, atsiranda vis naujų krypčių bei raidos tendencijų… Sporto klubų programose mirga įvairūs negirdėti pavadinimai. Kaip susigaudyti šioje įvairovėje ir išsirinkti sau tinkamą programą? Kuo jos skiriasi? Visų pirma reikėtų išsiaiškinti, ko jūs siekiate – sulieknėti, sutvirtinti raumenis, padidinti sąnarių lankstumą bei organizmo tonusą, sustiprinti širdies ir kvėpavimo sistemų darbą? O gal tiesiog – fiziškai „išsikrauti“ po sunkios darbo dienos ar patirti gerų emocijų? Pagal šiuos kriterijus ir pasirinkite sau tinkamiausią užsiėmimą. Aptarkime keletą populiariausių aerobikos rūšių, įtrauktų į mūsų sporto klubo programą.

Kalanetika – ramiems ir ištvermingiems

Tai speciali pratimų sistema, skirta giliųjų raumenų stiprinimui ir grakštaus silueto formavimui. Užsiėmimų metu judesiai atliekami impulsais – ritmingai sutraukiant raumenis labai maža amplitude. Vienu metu lavinama viena raumenų grupė ir kūno sritis. Kalanetikos pratimai nealina širdies ir kraujagyslių sistemos, neapkrauna sąnarių, nes judesiai atliekami ramiai, stabilioje padėtyje, be šuoliukų. Ši treniruočių rūšis skulptūriškai modeliuoja figūrą ir padeda atsikratyti įvairiausių trūkumų, kurių moterys paprastai varžosi – dvigubos pasmakrės, suglebusių raumenų kaklo, žastų, pilvo bei sėdmenų srityse, šlaunų užpakalinėje dalyje (taip vadinamų „jojiko kelnių“). Padeda suformuoti laibą liemenį, plokščią pilvuką, „riestą“ užpakaliuką, optiškai ištemptas, tvirtas, bet lengvas kojos be išsišovusių raumenų. Kalanetikos treniruotės taip pat ugdo taisyklingą laikyseną, suteikia lankstumo, gracijos ir pasitikėjimo savimi. Biomechaniniu atžvilgiu kalanetika tinka visiems žmonėms, nepriklausomai nuo amžiaus, lyties ar kūno sudėjimo.

Cheerleader – entuziastingiems ir mėgstantiems smagiai pasiausti

Jei mėgstate smagiai pamiklinti kojas bičiulių draugijoje, cheerleader aerobika – kaip tik Jums. Tačiau neapsirikite. Šokiai palaikymo komandos grupėje – tai ne tik mojavimas kutais pasišokinėjant, o aktyvios fizinės pratybos, lavinančios lankstumą, judrumą, ištvermę, raumenų jėgą, o sykiu stiprinančios širdies ir kraujagyslių sistemą. Beje, pastarajai šiuo atveju tenka didesnis krūvis nei kitose aerobikos treniruotėse – vien dėl to fakto, kad palaikymo komandos narės, skanduodamos sveikinimo ir palaikymo šūkius, išeikvoja daugiau energijos. Apšilimo metu paprastai atliekami tempimo pratimai, pritūpimai, įtūpstai, pečių ir kelių sukimo judesiai. Pagrindinėje treniruotės dalyje dominuoja kombinuoti šokių judesiai – įvairūs žingsneliai, pasisukimai, šuoliukai. Didelis fizinis krūvis tenka kojoms, klubams ir rankoms. Gali būti atliekami akrobatiniai pratimai.

Fat burner – aktyviam riebalų deginimui

Jei norite ypač veiksmingai sulieknėti, rinkitės Fat burnertreniruotes. Čia ne tik sumažinsite riebalų kiekį „probleminėse“ kūno vietose, atsikratysite vieno kito kilogramo, bet ir kaip reikiant sutvirtėsite. Treniruočių metu, po apšilimo, palaipsniui didinant širdies ritmą, kaitaliojami aukšto ir žemo intensyvumo pratimų junginiai, vėliau atliekami sėdimieji ir „atvėsimo“ pratimai. Energingos instruktorės visokeriopai stiprina Jūsų motyvaciją ir ragina nepasiduoti – pasirenkite išmėginti savo galimybių ribas! Daugiausia riebalų sudeginama atliekant žemo intensyvumo aerobikos pratimus, o aukštesnio intensyvumo fazėje deginami angliavandeniai. Reguliariai lankydami Fat burner treniruotes Jūs ne tik sulieknėsite, bet ir ugdysite fizinę ištvermę, todėl ilgainiui pratimus atliksite vis lengviau. Sykiu pagerės kraujotaka, sustiprės širdis, organizmas efektyviau pasisavins deguonį, atsiras daugiau energijos.

Make body – svajojantiems apie tobulą kūną

Make body aerobika skirta tiems, kurie trokšta nepriekaištingai atrodyti, fiziškai sustiprėti ir atgauti pasitikėjimą savimi. Universali programa, aprėpianti fitneso ir tempimo pratimų kompleksus, sėkmingai pakeičia užsiėmimus treniruočių salėje. Treniruotę sudaro apšilimas, lengvas viso kūno raumenų tempimas, pratimų kombinacijos kojoms, rankoms, nugarai, sėdmenims ir pilvo presui stiprinti, atsipalaidavimo pratimai. Pagrindinis reikalavimas – per 1 valandą atlikti kuo daugiau pratimų su kuo mažesnėmis pertraukėlėmis. Pratimai stiprina visas pagrindines raumenų grupes, lavina lankstumą, stiprina širdį, padeda pastebimai sulieknėti. Make body treniruotės tinka įvairaus fizinio pasirengimo lygio žmonėms, o ypač – sportininkams ir šokėjams.

Body fit – figūros korekcija per maksimaliai trumpą laiką

Body Fit – tai daugiafunkcė intervalinė treniruotė, sudaryta iš jėgos, tempimo ir aerobinių pratimų. Dėl kompleksinio požiūrio ir apgalvotai paskirstyto krūvio padeda pakoreguoti figūrą ir atsikratyti antsvorio per maksimaliai trumpą laiką. Treniruočių metu naudojamos įvairios priemonės – svarmenys, pusiausvyros kamuoliai, guminės juostos, gimnastikos lazdos ir t.t. Body Fit pratimų sistema tonizuoja ir skulptūriškai modeliuoja viso kūno raumenis, gerina raumenų balansą, suteikia naujų jėgų ir stiprina širdį. Rezultatų neteks ilgai laukti – treniruotės labai intensyvios, kūnas dirba kiekvieną sekundę, o nereikalingi centimetrai ant klubų ir talijos tirpte tirpsta! Treniruotės metu, siekiant sudeginti kuo daugiau riebalų, atliekami pratimai viršutinei ir apatinei kūno daliai – rankoms, kojoms, krūtinei, klubams ir nugarai. Pradedantiesiems Body Fit treniruotė veikiausiai pasirodys per sudėtinga, bet pasiryžusiems įgyvendinti svajonę apie tobulą kūną įveikiamos visos kliūtys!

Atgal